Hello Games verspricht PC Spieler schon in Kürze weiteres PC Update zu No Man Sky! Damit sollen endlich Absturzursachen behoben werden.

Autor des Artikels: Steven Wilcken

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Hello Games verspricht PC Spieler schon in Kürze weiteres PC Update zu No Man Sky! Damit sollen endlich Absturzursachen behoben werden.

Die Mannen von Hello Games arbeiten aktuell weiterhin fleissig an No Man Sky  und versprechen schon in Kürze einen weiterne PC Patch zu veröffentlichen. Grade die PC Variante zu No Man Sky hatte mit technischen Problemen zu kämpfen und hat es zum Teil noch immer.

Nun soll der weitere Patch, der leider noch kein festes Datum besitzt, weitere Fehler beheben. Darunter auch ein Absturzursache, die zwar selten, aber unter bestimmten Umständen eben auftreten kann.

Auch ein Fehler, bei dem Schlüsselgegenstände vom Inventar in den Schiffspeicher verschoben werden können, soll gelöscht werden.

Änderungen im Detail:

  • Following reports of some people experiencing issues with the game while unsupported mods are installed, we’ve added mod detection which will show a warning screen on loading when mods are detected. A click or button press will dismiss this screen.
  • Allowed remapping of the build menu and quick menu commands to support Azerty keyboards.
  • Fixed an issue which, in some rare cases, prevented NPCs from giving you mission critical dialogue.
  • Fixed a bug which could cause core items to be transferred from exosuit inventory to starship inventory. Note: this is a preventative fix and won’t fix the issue for those who have already experienced this bug. We have a cure for those who have experienced on the way, it’ll be released in our next patch.
  • Following player feedback, we have clarified messaging when being given tech that you already know.
  • Fixed a number of rare crashes (if you continue to experience crashes, please send a crash report and include your crash dumps).
  • Fix for monitor detection on PCs with 3rd party remote desktop or screen sharing applications.
  • Running the game via the .exe file should no longer give Steam Init errors.